когато съм жена

съм малко по-тъжна
вдясно
и също така малко по-весела
вляво
така клатушкайки се
преминавам мостовете си
а после косите ми ги изгарят след мен
и косерите запяват в черни хорове
водата олеква в звън
и аз съм зяпнала този филм
за кой ли път
лявата ръка в левия
дясната в десния джоб
единият крак пред другия
винаги малко по-тъжна и също толкова весела
тогава

Етикети: ,

4 Коментари to “когато съм жена”

  1. lilia Says:

    Както и да изглеждам -живота продължава и трябва да се боря ,независимо от това какво ми предлага.

  2. eola Says:

    или действам, или не 🙂
    благодаря за прочита 🙂

  3. ufffika Says:

    Ей, че опака жена!
    🙂
    (И аз така)

  4. eola Says:

    крива работа 🙂
    ама ако щеш вярвай, че ней тъй 🙂

Вашият коментар

