Мразя се

Мразя се. Последния път, когато го установих, се изнамериха веднага загрижени люде да ме съветват да откажа цигарите, да не търбуша стомаха си с кофеин, да не наливам червено багрило в очите си. Тези очи. Мразя ги – всичко казват. Опитах се на няколко пъти да ги затапя с очила, но взеха най-лицемерно да сълзят, крокодилите им флоридски! Нищо хубаво не откривам в себе си – в досието ми профилът ми е гръцки, можеше по-западен да бъде, а то… Омръзнах си – не се махна тази тъповата хилнатост от физиономията ми. Обиждат ме, правят ме на нищо, а аз цъфтя от глупащина. Ама, моля ви се, продължавайте. Само се отдръпнете малко встрани, закривате слънцето. Мразя се. Мамо, нали ти бях казала през пубертета, че съм чудовище? Е не се оправих, не се промених. Нека някой поспори с мен, че хората се променят. Те може би да, но не и аз. Писнах си. И ушите ми. И сега, след известно време непродължителност на рода, възнамерявам да поизчезна. Определено смятам да се изтрия – профилактично. Как му казвате, експериментално… По-експериментално и от живота на Земята.
Моля, koh-i-noor, докато не съм размислила!

14.01.2005

Етикети:

Вашият коментар

